Keramičke činije kao promotivni materijal
Keramičke činije spadaju u sve popularniji promotivni materijal.
Šetate se svojim omiljenim supermarketom i nailazite na zanimljivu reklamu – kupite to i to i dobićete fantastičnu keramičku činiju. Priznajte koliko vas samo obraduje takva promocija.
Zašto? Pa zato što keramičkih činija nikad dosta. A kako živimo prilično užurbano, često se i ne setimo sami da je kupimo. Sve dok nam je neko lepo ne ponudi. Fino upakovano, sa pratećim proizvodom koji nam inače treba.
Još ako vidimo zanimljivu sliku i/ili natpis na činiji – pa utoliko ćemo joj brže pohrliti.
Istraživanja su pokazala da čak 80% kupaca koji ugledaju reklamu koja promoviše proizvod uz keramičku činiju – odluči da taj proizvod i kupi.
Pa, kako da joj odolimo?!
Keramičke činije – Spoj lepog i funkcionalnog
Efektan promotivni materijal je nešto bez čega ne može da se zamisli savremeno poslovanje bilo koje kompanije. U moru proizvoda za promotivne namene, keramičke činije lagano zauzimaju vodeće mesto.
Kada se kreira bilo kakva promotivna kampanja, stručnjaci za marketing odlično znaju da je jedna od vodećih stavki kojom se treba voditi – populacija kojoj želimo da se obratimo.
Jasno je, činije vole naročito žene – kao i posuđe generalno. Žene su te koje provode najviše vremena u kuhinji i koje serviraju obroke sebi i drugima. Zato upravo one prve primete kuhinjske setove.
Žene su i te koje obično idu u nabavku potrepština za kuću. Žene su i najveći konzumenti promotivnih akcija kao takvih.
Žene, žene, žene…Svi putevi jasno vode do toga da je savremena industrija najviše okrenuta ženama.
Ali nemojte da mislite i da muškarci ne vole da dobiju finu keramičku činiju.
Zašto da ne pojedu svoj omiljeni puding ili ovsenu kašu upravo iz nje? Možda supicu? Ili miks ukusnih grickalica? Da prekrate vreme, dok gledaju film. Dok su u kancelariji.
Da skratimo priču – keramičke činije potrebne su svima. I ženama i muškarcima. I deci – naročito.
Mame danas pažljivo biraju iz kakvih posuda jedu njihova deca. Dobro je poznato koliko je plastika štetna. Zato se sve više prelazi upravo na keramičke činije.
Pored toga što su estetski prijatne za oko, one ne ispuštaju toksične materije u hranu (kao plastika). Takođe, keramičke činije održavaju hranu duže toplom i tako uživate u svežem obroku kad god poželite.
Ma zaista su lepe i praktične.
Keramičke činije – Vrhunski promotivni materijal koji svi primete
Zato ne treba da čudi zašto su keramičke činije dobar marketinški potez.
I to ne samo za promociju proizvoda iz oblasti prehrane i kuhinjskog posuđa. Čime god da se bavite, verujte da će uvek i svima biti zanimljivo da dobiju baš keramičku činiju kao promo materijal.
Pored svoje neosporne lepote i dugotrajnosti – keramičke činije su i veoma funkcionalne. To ih svrstava u red veoma korisnih reklamnih proizvoda.
Ljudi ne vole da gomilaju stvari koje nemaju funkciju. A kako keramičke činije i te kako imaju funkciju – i to bukvalno za svakog člana porodice – sigurno niko neće moći da im odoli.
Budite primećeni uz odgovarajući promo materijal!
Ako želite da vas neko primeti i da vas smatra posebnim – najbolji način da to učinite je pomoću brendirane keramičke činije.
Pored šolje kao promo materijala – činije su podjednako popularne. Zato iskoristite oblu površinu posude za reklamu koju će svi primetiti!
Kairos Birooprema pažljivo osluškuje potrebe kupaca i zato vam obezbeđuje najbolju ponudu promotivnog materijala. Bogata kolekcija promotivnih proizvoda za svaki budžet sigurno će impresionirati vaše kupce i klijente.
Činija Anna i Vitalis su veoma lepe i jednostavne, a uz vaš logo će dodatno zablistati!
I što je najvažnije, biće(te) primećeni.
Onima koji dobiju prelepu brendiranu keramičku činju – vaš logotip će ostati dugo u mislima!
Zato budite pametni i iskoristite sve prednosti dobrog promotivnog materijala.